Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Řidič volal jako obvykle, ale syn nemohl vzít telefon. Téměř hned se mu pokoušel dovolat, ale telefon byl buď obsažený, nebo ho řidič nezvedal. Když už se dovolal, tak mu řidič řekl, že zásilku nechá ve městě na odběrném místě kolem 15.h Zásilku tedy vozil přes dvě hodiny po městě a ještě řekl, že u nás zvonil, což nebyla pravda. Já byla na zahradě a druhý syn v domě. Nikdo zde nebyl. Vždy, když se mě stalo to stejné, tak se domluvilo s řidičem, že přijede znovu třeba do půl hod.a ne, že si budu někde něco vyzvedávat. Zaplatil si dopravu, která není v dnešní době levná.
Lepší komunikace s řidičem.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.