Společnost


nejlepsinakup.eu

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58870Neoprávněné strhávání částky 249kč, nefunkční kontakt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2022, před 3 lety

Hana Bártová

Znění stížnosti

Dobry den, dne 14.6. jsem objednávala nákup za 297,- , coz mi bylo zúčtováno dne 16.6.2022. dne 20.6. 2022 mi byla stržena další částka 249,-Kč, aniž bych si něco objednávala


Požadované řešení

vrácení částky 249,-kč zpět na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2022 11:12, před 3 lety

Společnost může účtovat platby spotřebitelům pouze v případě, že k tomu má právní důvod. Typickým důvodem je např. uzavření smlouvy. Bez platného důvodu společnost není oprávněna účtovat si částku a pokud tak učiní, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Pokud by se jednalo v daném případě o platbu za členství v klubu prodejce, je vhodné toto členství co nejdříve zrušit. Poté může spotřebitel z důvodu předběžné opatrnosti rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

U zmíněných stránek není možné zjistit provozovatele. Stránka je řazená mezi rizikové e-shopy i podle České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/). Spotřebitelům důrazně doporučujeme nakupovat na ověřených e-shopech a vyvarovat se pochybným s vidinou levného nákupu.

Protože není možné zjistit provozovatele a ČOI již o stránkách ví, je možné ji kontaktovat, avšak s největší pravděpodobností nebude možné zahájit mimosoudní řešení sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 13:58, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.