Společnost


AXA pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58872Nevyřízení pojistné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2022, před 3 lety

Martina Linhartová

Znění stížnosti

Dobrý den, 21.03.2022 jsem uzavřela cestovní pojištění pro svého manžela u společnosti Axa pojišťovna a.s.. Bohužel se nám dne 24.3.2022 stala v Itálii, konkrétní na Sardinii dopravní nehoda, kterou jsme my nezpůsobili. Byli jsme převezeni k ošetření, kde manžel obdržel fakturu za lékařské ošetření. Ihned následující den jsem kontaktovala pojišťovnu, která po mě požadovala veškeré dokumenty k nehodě a také faktury z nemocnice. Vše jsem dne 1.4.2022 po návratu z dovolené zaslala na e-mail claims.travel@axa-assistance.cz, který mi uvedla operátorka. Na to mi přišel pouze automatický e-mail s tím, že děkuji za zprávu, ale jinak jsem nebyla ze strany nijak kontaktována. Proto jsem dne 9.5.2022 opětovně kontaktovala pojišťovnu s dotazem, zda byly podklady v pořádku a zda proplatili fakturu z lékařského zařízení. Na to mi bylo odpovězeno de 10.05.2022, že jim byly dokumenty v pořádku doručeny a kolegové z likvidačního oddělení náš případ řeší. Následně jsem dne 27.05.2022 obdržela veškeré podklady od Sardinské policie o nehodě, která se nám přihodila, které jsem ihned zaslala do pojišťovny, opět s dotazem, jak vypadá řešení naší události. Na to mi bylo odpovězeno až 8.7.2022 s tím, že děkují za dokumenty, ale v současné době nejsou schopni platbu do lékařského zařízení provést, jelikož na faktuře nejsou údaje k platbě a jejich systém neumožňuje online platbu. Žádné další informace, jak mám dále postupovat jsem ale neobdržela. Na to jsem tedy volala na zákaznickou linku, kde mi pán sdělil, že mám čekat, že fakturu určitě někdy proplatí. Opravdu nerozumím tomu, co pojišťovna řeší déle než 3 měsíce. Já sama jsem byla pojištěna u jiné společnosti a do měsíce bylo vše uhrazeno a uzavřeno. Jsem z této situace už opravdu otrávená a domnívám se, že pojišťovna neplní své závazky, které jsem si řádně objednala a uhradila.


Produkt

Axa cestovní pojištění Excelent


Požadované řešení

Požaduji uhrazení faktury v lékařském zařízení, kde byl manžel ošetřen a uzavření celé pojistné události.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2022 11:52, před 3 lety

Jestliže společnost nevyřídila pojistnou událost ve stanovené lhůtě a na snahu o kontaktování nijak nereaguje, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, která je příslušným orgánem v oblasti neživotních pojištění (https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.