Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 21.03.2022 jsem uzavřela cestovní pojištění pro svého manžela u společnosti Axa pojišťovna a.s.. Bohužel se nám dne 24.3.2022 stala v Itálii, konkrétní na Sardinii dopravní nehoda, kterou jsme my nezpůsobili. Byli jsme převezeni k ošetření, kde manžel obdržel fakturu za lékařské ošetření. Ihned následující den jsem kontaktovala pojišťovnu, která po mě požadovala veškeré dokumenty k nehodě a také faktury z nemocnice. Vše jsem dne 1.4.2022 po návratu z dovolené zaslala na e-mail claims.travel@axa-assistance.cz, který mi uvedla operátorka. Na to mi přišel pouze automatický e-mail s tím, že děkuji za zprávu, ale jinak jsem nebyla ze strany nijak kontaktována. Proto jsem dne 9.5.2022 opětovně kontaktovala pojišťovnu s dotazem, zda byly podklady v pořádku a zda proplatili fakturu z lékařského zařízení. Na to mi bylo odpovězeno de 10.05.2022, že jim byly dokumenty v pořádku doručeny a kolegové z likvidačního oddělení náš případ řeší. Následně jsem dne 27.05.2022 obdržela veškeré podklady od Sardinské policie o nehodě, která se nám přihodila, které jsem ihned zaslala do pojišťovny, opět s dotazem, jak vypadá řešení naší události. Na to mi bylo odpovězeno až 8.7.2022 s tím, že děkují za dokumenty, ale v současné době nejsou schopni platbu do lékařského zařízení provést, jelikož na faktuře nejsou údaje k platbě a jejich systém neumožňuje online platbu. Žádné další informace, jak mám dále postupovat jsem ale neobdržela. Na to jsem tedy volala na zákaznickou linku, kde mi pán sdělil, že mám čekat, že fakturu určitě někdy proplatí. Opravdu nerozumím tomu, co pojišťovna řeší déle než 3 měsíce. Já sama jsem byla pojištěna u jiné společnosti a do měsíce bylo vše uhrazeno a uzavřeno. Jsem z této situace už opravdu otrávená a domnívám se, že pojišťovna neplní své závazky, které jsem si řádně objednala a uhradila.
Axa cestovní pojištění Excelent
Požaduji uhrazení faktury v lékařském zařízení, kde byl manžel ošetřen a uzavření celé pojistné události.
|
Tweet |
Jestliže společnost nevyřídila pojistnou událost ve stanovené lhůtě a na snahu o kontaktování nijak nereaguje, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, která je příslušným orgánem v oblasti neživotních pojištění (https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz