Společnost


České úspory s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58879Neoprávněně naúčtovaný poplatekN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2022, před 3 lety

Tomáš Žák

Znění stížnosti

Tato společnost České úspory se se mnou spojila telefonicky, že nabízí zdarma přepočítání energií ( bez jakýchkoliv pokut a sankcí ) a poté mi nabídnou variantu několika nabídek, kde bude figurovat více zákazníků a poté se rozhodnu,která mi bude vyhovovat.
Následně dojel kurýr, kde mám vyplnit formulář, aby mě mohli zaregistrovat a zjistit dle mé osoby pro mě nejvýhodnější nabídky. Kurýr ani nečekal na vyplnění dotzníku, že to ani není potřeba a odjel.To mi přišlo divné a vzhledem ke svým časovým možnostem jsem začal pátrat a zjistil jsem velmi negativní recenze.Proto jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy v chráněné době 14-dní,což jsem dodržel.Ihned další den mi bylo voláno, ať setrvám a smlouvu neukončuji.Když jsem stále trval na výpovědi, tak mi ve své podstatě bylo vyhrožováno, že pokutu budu muset stejně zaplatit, což jsem oznámil, že platit nebudu a ani ji platit nehodlám.
Děkuji za pomoc a kladné vyřízení.děkuji


Produkt

Nabídka přepočítání dodávek energií bez poplatku


Požadované řešení

Stažení žádosti o zaplacení pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 16:53, před 2 lety

K 1. lednu 2022 nabyla účinnosti novela energetického zákona, která umožňuje vypovědět bez jakýchkoliv sankcí smlouvu se zprostředkovatelem energií ve 14denní lhůtě od jejího uzavření. Ačkoli to není výslovně uvedeno v obsahu stížnosti, tak spotřebitel zřejmě podepsal právě takovou smlouvu o zprostředkování.

Na proplacení smluvní pokuty tak s největší pravděpodobností společnost nemá nárok [§ 11n písm. a) energetického zákona].

Dozor nad činností zprostředkovatelů v oblasti energetiky vykonává Energetický regulační úřad, který doporučujeme případně kontaktovat zde:

Oddělení ochrany spotřebitele ERÚ:
+420 564 578 666
podatelna@eru.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 16:03, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.