Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobry den, na inzertnim serveru bazos jsme inzerovali bez problemu dokud se neobjevil jisty pan D.K. ktery proaktivne zacal mazat nase inzeraty s odduvodnenim ze porusujeme podminky, vypada to jakoby pan K. ani nespal a jeho zivotni naplni bylo inzeraty jen co se objevi mazat a blokovat telefoni cisla. Tento imoralni zaujaty clovek navic nechava hned nad nasimi (jiz smazanymi) inzercemi jiste jine firmy vesele inzerovat dal, je si samozrejme plne vedom ze jsou to oficialni firmy (obchody) ale s detinskym naschvalem to ignoruje, jakoby se vyzival delat zle pouze nam, patologicky, repetitivne stale stejne kroky jako ukazkovy maniak. Netusime proc si vybral prave nas, ale zamestnavatel by mel profesionalitu a nestranost plne korigovat cili je to na bedrech pana Smicky. No a takovy ulet existuje a deje se v 21.stoleti. udelejte si obrazek sami.
Mazani inzerci a blokace cisel
Zajistit profesionalni jednani a nestranost zamestnancu, specificky pana K. hned jako exemplarni priklad spatneho zamestnance vypovedet a nahradit nekym emocne stabilnim a prace schopnym.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.