Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58882Cesta z letiště na hotel.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2022, před 3 lety

Renata Bednářová

Znění stížnosti

Dne 26.6.2022 jsme odjížděli od Vaši cestovní kanceláře do Turecka hotel Kamelya fulya. Vše bylo v pořádku až na dvě podstatné věci.Autobusem na hotel jsme místo 55 min. cestovali tři hodiny. Stále jsme jezdili dokola, řidič odmítal zavolat delegace.melu jsme sebou batole, pro kterého ta cesta byla STRESUJÍCÍ.Ale stresující tři hodinová jízda byla i pro nás.Zaležitost byla nahlášena delegace.Chtěla bych po Vaší cestovní kanceláří za tuto hroznou cestu nějaké odškodnění. Dále hotel a služby výborné. Jen jedna věc byla opravdu hodně nepohodlná. Přistýlka byla vytvořena ze skládací postele a nebylo to opravdu vůbec dobre spaní. Bylo by dobré, kdyby zákazníci byli informováni o jakou přistýlkou se jedná. Na této skládací přistýlce nemůžou spát v žádném případě dospělé lidé.I pro dítě to bylo hrozné a hlavně nezdravé spaní.


Produkt

Cesta z letiště na hotel místo 55 minut trval 3 hodiny.


Požadované řešení

Za trauma způsobenou nekonečnou cestou s dětmi, žádáme odškodnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 12:33, před 3 lety

Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (nebo vůbec), může spotřebitel uplatnit reklamaci. Vhodným nárokem by v daném případě mohla být přiměřená sleva, či například slevový kupon do budoucna (ale to je možné jen za podmínky, že s tím bude spotřebitel souhlasit).

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 14:26, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.