Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#58883Doručení do parcelshopu neúspěšné, bez kontaktu o napravení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2022, před 3 lety

David Konvičný

Znění stížnosti

Balík dnes, 8.7.2022 nebyl doručen do zvoleného parcelshopu, důvod poslali jen emailem: "Kapacitní důvody" parcel shopu a že hledají jiný způsob doručení. No jenže kdyby hledali, tak by ho možná našli, stačilo mi zavolat o alternativním doručení buď do jiného parcelshopu nebo na adresu, to se nestalo, nikdo nevolal, na emaily by nebylo odpovězeno. Na infolince mi řekli, že můžou změnit způsob doručení, ale že to bude až v nejbližší pracovní den. Není to první negativní zkušenost s PPL, už jsem zažil hodně jejich výmluv, je sice hezké, že tentokrát si zvolili jinou výmluvu, než tu "Že zásilka byla doručena na jiné depo", ale i tak. Tak i tak se této službě vyhněte, pokud očekáváte rychlé doručení zásilky, nedostanete ji ani za přípatek.


Produkt

Balík


Požadované řešení

Žádám o nejdřívější doručení a vrácení peněz za dopravu, už jen z principu za příšerné jednání se zákazníkem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2022 15:05, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 14:02, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.