Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58885Příjem nevyžádaného zboží do poštovní schránky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2022, před 3 lety

Alena Matějovská

Znění stížnosti

Dne 8.7.2022 jsem po návratu z dovolené našla v poštovní schránce nevyžádané zboží CBD by Stander a Omega 3 Starter 30 od společnosti Stander SP. z o.o., PO Box 18, 120 00 Praha 2, VAT EU : 118-222-12-55.
Tyto výrobky jsem si nikdy nevyžádala. Na telefonním čísle uvedeném na faktuře: 227 191 219 nikdo nereaguje. Nevyžádané zboží vracím nepoužité zpět na výše uvedenou kontaktní adresu a žádám o okamžité ukončení zasílání dalších výrobků, neboť na fakturách je uvedeno, že dne 12.7.2022 a 13.7.2022 budou odeslány další zásilky. Dále žádám o vymazání z databáze zákazníků.


Požadované řešení

Žádám o okamžité ukončení zasílání dalších výrobků a o vymazání z databáze zákazníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2022 13:53, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 21:58, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.