Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dokument k doplnění informací jsem posílal 30.6. Nic jiného nemám, je to kupované přes webové stránky....Spojil jsem se z Celní Správou, kde mi bylo sděleno, že opustila jejich sklad během jednoho dne a byl jsem odkázán na přepravu...Proboha proč mi zadržujete zásilku???? 9 dní leží ve skladu bez toho abych byl na něco upozorněn!!!! Zaplatil jsem nekřesťanské peníze za rychlou dopravu z USA do ČR, aby tu byla rychle, protože to moc potřebuji, za 4 dny byla zde a vy mi ji tady brzdíte ve skladu dalších 9 dní!!! A to bez jakéhokoliv upozornění!!! Jsem velmi velmi rozhořčen tímto Vaším jednáním....posílám okamžitě stížnost! Potřebuji zásilku nutně poslat co nejrychleji na mou adresu....
EE988809497US, E19240622
NUTNĚ ZÁSILKU POTŘEBUJI, CO NEJDŘÍVE. OKAMŽITÉ ZASLÁNÍ NA MOU ADRESU.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.