Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#58886Nedodání zásilky ze skladu 9. dní zpoždění - zásilka z USA EE988809497US, E19240622

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2022, před 3 lety

Otakar Zelenka

Znění stížnosti

Dokument k doplnění informací jsem posílal 30.6. Nic jiného nemám, je to kupované přes webové stránky....Spojil jsem se z Celní Správou, kde mi bylo sděleno, že opustila jejich sklad během jednoho dne a byl jsem odkázán na přepravu...Proboha proč mi zadržujete zásilku???? 9 dní leží ve skladu bez toho abych byl na něco upozorněn!!!! Zaplatil jsem nekřesťanské peníze za rychlou dopravu z USA do ČR, aby tu byla rychle, protože to moc potřebuji, za 4 dny byla zde a vy mi ji tady brzdíte ve skladu dalších 9 dní!!! A to bez jakéhokoliv upozornění!!! Jsem velmi velmi rozhořčen tímto Vaším jednáním....posílám okamžitě stížnost! Potřebuji zásilku nutně poslat co nejrychleji na mou adresu....


Produkt

EE988809497US, E19240622


Požadované řešení

NUTNĚ ZÁSILKU POTŘEBUJI, CO NEJDŘÍVE. OKAMŽITÉ ZASLÁNÍ NA MOU ADRESU.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 12:31, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.