Společnost


SHINE BROWN d.o.o..

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58890Stížnost na produkty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2022, před 3 lety

Drahomíra Drobná

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych podat stížnost na firmu byrokko. Zakoupili jsme jejich produkty Shine brown oil a Shine brown podporuciji krém na opálení. Po prvním použití se naše dovolená stala peklem. Způsobily nám popáleniny 2.stupně. V návode je uvedeno, že produkt se používá jak na slunce tak i do solária. Dále jen uvedeno na všechny typy pleti, ale bohužel není tomu tak po naší zkušenosti. Naše zdravotni problémy trvaly téměř měsíc léčení. Firmu jsme několikrát oslovili o kompenzaci. Firma podle nás jedná neprofesionálně a náš případ nechce vůbec řešit. Nabízí nám další produkty se slevou. Věřím tomu že nám nějakým způsobem poradíte,aby firma začala s námi jednat profesionálním přístupem. Požadujeme od firmy finanční kompenzaci. Foto i zdravotní dokumentaci máme k dispozici, kterou ale neberou v úvahu.
Děkuji za kladné vyřízení s pozdravem Drahomíra Drobná.


Produkt

Shine brown půl, Shine brown podporující krem


Požadované řešení

Kompenzaci od firmy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 10:27, před 2 lety

Spotřebitel se v daném případě může domáhat práv z vadného plnění a zároveň náhrady škody za nemajetkovou újmu (§ 1925 občanského zákoníku). Vzhledem k okolnostem případu lze na prodejci požadovat vrácení kupní ceny z důvodu, že výrobek nemá výrobcem deklarované a spotřebitelem očekávané vlastnosti. Jestliže výrobek poškodil spotřebitele na zdraví, je na spotřebiteli toto důvěryhodným způsobem prokázat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 14:24, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.