Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Jedná se o prodejnu v Karviné, objednávka byla objednána okolo 22:00. V objednávce mi chyběl Texas Grinder a karamelový milkshake + 3 brčka. Podotýkám, že jsem čekala přes hodinu při platbě 599kč. Při hovoru se s manažerem nešlo slušně dohodnout na vhodné kompenzaci, byl neslušný a naprosto neochotný. Jako kompenzaci mi nabídl 3 stripsy, které jsem dostala mimochodem jako slevový kupon k další objednávce. Takže této kompenzaci absolutně nerozumím, ale přistoupila jsem na to. K tomu všemu mi místo 3 stripsů dovezl 2 s tím, že ty stripsy viděl. Nevím,jestli si pán mysli, ze beru jako zábavu volat na KFC a dohadovat se o jídle, za které si platím. K tomu taková porce hranolek? (Nejde přiložit foto,klidně Vám ho pošlu.) NEJHORŠÍ OBJEDNÁVKA V MÉM ŽIVOTĚ A RECENZE BUDU PSÁT I DÁLE. Nikdy víc.
Žádám kompenzaci celé objednávky.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Jakost objednávky:
Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.