Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58895Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2022, před 3 lety

Petr Asus

Znění stížnosti

7.7.2022 jsem dostal SMS zprávu od společnosti DPD že následující den,8.7.2022 mi bude doručován balík který jsem nutně potřeboval.V ten den jsem měl pak ještě dostat zprávu o času doručení.To se již nestalo.23x jsem volal během asi tří hodin na jediné dostupné tel.číslo.Automat mně nikam nespojil,jen jsem dostával díky za trpělivost.Toto volání vyšlo na dost peněz.Mezi tím jsem zkoušel trasovat zásilku.Mapu přibližného pohybu kurýra jsem neviděl ani jednou,jenom jsem četr omluvy že musím chvíli vydržet že se aktualizují data.Toto jsem absolvoval asi 20x,jen z důvodu že jsem potřeboval nutně dohledat moji zásilku.Nakonec jsem se alespoň dopátral že zásilka byla přijata v depu Měřín v cca.5.19 hod.Po několikátém pokusu se ještě jednou dostat k trasování se zázračně objevila zpráva že zásilka opět byla přijata v depu Měřín tentokrát ale v 11.56.hod !!.Nakonec jsem vyslechl zprávu od virtuální hlasové asistentky že se má zásilka nepodařila doručit.Ve finále tedy nemám zatím ani zásilku která se bude doručovat 11.7.,jen jsem provolal spoustu peněz a přišel o další za neopravené zboží které jsem slíbil opravit v termínu doručení na základě SMS od dopravce.Jelikož se toto stalo již v minulosti asi 2x,mám ponaučení že tuto nespolehlivou firmu již nikdy nebudu využívat.


Požadované řešení

Bylo by velice přínosné,aby se zákazník měl možnost dovolat na dispečink a mohl řesit podobné problémy.Vím,že se asi nedovolám na poprvé,ale v mém případě to již bylo maximálně zavádějící.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 13:06, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 16:35, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.