Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58899Změna typu vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2022, před 3 lety

Markéta Ptašniková

Znění stížnosti

Jezdím do Prahy už dva roky téměř každých čtrnáct dní, někdy i častěji.Celý první rok jsem byla se společností RegioJet naprosto spokojena, ale co se děje v posledních měsících je opravu katastrofa. Za posledních deset jízd jsem pouze jedinkrát seděla na zakoupeném místě. Již po zakoupení místenky o týden dřív než je samotný spoj realizován mi přichází sms s informací o změně typu vozu. Jedná se o několik minut po koupi, což mi přijde velice podezřelé. Pokud dopravce ví už s týdenním předstihem, že poskytovanou službu nemůže realizovat, neměl by ji falešné nabízet.
Kdyby se jednalo pouze o zpoždění a nefunkční elektřinu ve vagonu (typu zcela elektrifikovaném, bez možnosti otevřít si okno a nebo jen dveře), která je někdy životu nebezpečná (například doporučení stewarda abychom raději nechodili ke dveřím vlaku počas jízdy jelikož neví jestli jsou vůbec dobře zavřené)nebo jen o nefunkční toalety v půlce vlaku a nefunkční aplikaci, ale neustále nedodržení požadované služby už je moc.


Produkt

vagony třídy lowcost, standard


Požadované řešení

Nenabízet služby, které dopravce nemůže poskytnout a nabízet adekvátní náhradu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 13:18, před 3 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 16:37, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.