Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
Jezdím do Prahy už dva roky téměř každých čtrnáct dní, někdy i častěji.Celý první rok jsem byla se společností RegioJet naprosto spokojena, ale co se děje v posledních měsících je opravu katastrofa. Za posledních deset jízd jsem pouze jedinkrát seděla na zakoupeném místě. Již po zakoupení místenky o týden dřív než je samotný spoj realizován mi přichází sms s informací o změně typu vozu. Jedná se o několik minut po koupi, což mi přijde velice podezřelé. Pokud dopravce ví už s týdenním předstihem, že poskytovanou službu nemůže realizovat, neměl by ji falešné nabízet.
Kdyby se jednalo pouze o zpoždění a nefunkční elektřinu ve vagonu (typu zcela elektrifikovaném, bez možnosti otevřít si okno a nebo jen dveře), která je někdy životu nebezpečná (například doporučení stewarda abychom raději nechodili ke dveřím vlaku počas jízdy jelikož neví jestli jsou vůbec dobře zavřené)nebo jen o nefunkční toalety v půlce vlaku a nefunkční aplikaci, ale neustále nedodržení požadované služby už je moc.
vagony třídy lowcost, standard
Nenabízet služby, které dopravce nemůže poskytnout a nabízet adekvátní náhradu.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.