Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednaném termínu, ocitla se společnost v prodlení. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit za podmínek uvedených v § 1978 občanského zákoníku. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky. Oznámí-li věřitel dlužníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li společnost na e-maily, doporučujeme písemnou komunikaci. Projev vůle, který je učiněn vůči nepřítomné osobě, působí až od okamžiku, kdy jí dojde. U poštovní přepravy na rozdíl od elektronické komunikace platí nevyvratitelná domněnka doručení, i když si adresát poštu nepřevezme. Zásilku doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. V současné době neprobíhá insolvenčí řízení. Doporučujeme však insolvenční rejstřík sledovat a v případě, že bude řízení opět zahájeno, je vhodné svou pohledávku přihlásit.
Vzhledem k tomu, že se nám se společností nepodařilo navázat kontakt, jsme nuceni stížnost uzavřít.