Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
8.7.2022 jsem si ve vaší prodejně v Ústí nad Labem chtěla zakoupit koženou bundu. Po odzkoušení a následném pokusu o platbu mi prodavačka sdělila, že cena bundy nesedí s udanou cenou na vysačce. Udávaná cena byla 3999,-Kč a u pokladny po mě vyžadovala 6500,-Kč s omluvou, že ranní směna neprovedla přecenění. Prodavačka mne spojila s manažerkou obchodu a ta byla silně nepříjemná!!! Sdělila mě, že mi to za tu cenu nedá. Odůvodnila mi to tím, že to se mnou teď řešit nebude, protože je na dovolené a odvolávala se, že neví čí je to chyba. Což mne jako zákazníka vůbec nemusí zajímat. Mne zajímá cena udávaná na cenovce konkrétního produktu a to, že i na další stejné bundě našla prodavačka jinou cenu je vidět, že na prodejně máte neuvěřitelný bordel, který by jste si měli začít řešit. Navíc pokud manažerka je na dovolené, měla by mít za sebe zástup, aby se nemohla vymlouvat, že na záležitosti prodejny nemá v současné době čas a závažné chyby by měl někdo kompetentní ihned řešit ke spokojenosti zákazníka! Trvám na ceně, kterou jsem nalezla na bundě. Za tuto cenu jsem ochotna jí koupit. Pokud mi nevyhovíte, budu nucena si stěžovat na praktiky vaší prodejny u ČOI. Ke stížnosti přikládám důkazné foto. Pevně věřím, že má stížnost bude vyřešena kladně a že si s personálem uděláte náležitý pořádek, neboť chaos v cenách na zboží nebyl jen na řadě tohoto výrobku, ale i na dalších. Mrzí mne, že to musím řešit touto formou, ale vaše manažerka pí.Karlíková nemá žádné vychování a neví asi nic o právech zákazníka a klamných cenách na zboží.
Angie 701311 kožená bunda
Chci zboží koupit za cenu uvedenou na cenovce uvedené bundy.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.