Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58910Žádost o nezasílání další zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2022, před 3 lety

Kateřina Hrbková

Znění stížnosti

Po telefonickém rozhovoru iniciovaném call centrem této firmy (v dubnu 2022) mi bylo slíbeno zaslání ukázkového balení konopného oleje a přípravku Omega plus zdarma na vyzkoušení. Zásilka měla dorazit cca do 2 týdnů od telefonátu s možností zrušit zasílání dalších produktů během 14 dnů od doručení zásilky. Při telefonátu mi bylo sděleno, že zrušení dalších zásilek jde telefonicky nebo ve snadném internetovém formuláři na webu firmy.
Zásilka ukázkových produktů mi byla doručena do schránky dne 8.7. s tím, že další, již placené produkty, budou odeslány 12.7. (konopný olej) resp. 13.7. (OMEGA 3). Evidentně jsem tedy nedostala slíbených 14 dní na vyzkoušení produktu.
Firma Stander nemá internetové stránky s formulářem, pomocí kterého by bylo možné požádat o nezasílání dalších produktů. V průvodním dopise firma uvádí pouze tel. číslo na pevnou linku 227 191 219, na kterou se nedá dovolat. Nemohu proto požádat o zrušení zasílání zásilek způsobem, který mi byl v dubnu telefonicky přislíben.


Produkt

Jedná se o produkty č. 1046 (CBD by Stander - konopný olej) a č. 1047 (OMEGA 3 STARTER 30) - ani u jednoho si nepřeji, aby mi byly nadále zasílány.


Požadované řešení

Žádám o to, abych mohla zrušit odběr produktů firmy Stander s jasnou zpětnou vazbou od firmy, že mou žádost vzala včas na vědomí a žádné produkty mi už nebude ani posílat, ani fakturovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2022 13:18, před 3 lety

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Doporučujeme spotřebiteli prokazatelně kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., ideálně doporučeným dopisem s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu poté bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy (nebo výpověď smlouvy) zašle prokazatelnou formou, stačí poté doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 21:58, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.