Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:170
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58911Bulharsko_hotel Imperial Palace_Sunny beach_č. rezervace: 3680027

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2022, před 3 lety

Ilona Fejtová

Znění stížnosti

Dne 21.6.2022 jsme přicestovali do Bulharska, do hotelu Imperial Palace kolem 9.30 hod. Pokoj jsme měli přislíbený ve 14.00 hod. Stravování jsme měli all inclusive a
bylo nám sděleno, že začínáme obědem. Na recepci nám bylo sděleno, že pokud chceme oběd, musíme si ho zaplatit. Odkazovali jsme se na CK Čedok a paní na recepci stále tvrdila, že oběd si musíme zajistit sami. Až po dlouhé intervenci delegátky po telefonu jsme se obědu dočkali. Nutno říci, že další 2 spolucestující (též ČEDOK) do našeho hotelu měli stejnou zkušenost a dokonce si oběd musely zakoupit. Na závěr pobytu jsme měli obdržet snídaňový balíček na cestu. Opět problém. Balíček jsme nedostali. Byla nám nabídnuta JEDNA voda pro 6 lidí. Opravdu pětihvězdičkový hotel si může dovolit něco takového? Doporučujeme na tento hotel doprovázet návštěvníky při ubytování vždy s delegátem. S pozdravem Fejtová


Požadované řešení

Nečekám ...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 09:34, před 3 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytknul-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytknul-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 16:12, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.