Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po zaplacení vstupu do zooparku společnost návštěvníkům/zákazníkům odmítá vydat vstupenku nebo jakýkoli doklad o zaplacení, přestože je o to zákazník výslovně žádá.
Vydávání dokladu o zaplacení
|
Tweet |
Podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je podnikatel povinen na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení služby. Jestliže tak neučinil, mohl se dopustit přestupku, za který hrozí dle § 24 odst. 17 písm. b) stejného zákona pokuta až do výše 1 000 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které lze podat také podnět k prošetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.