Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ucet v RB jsem si otevirala dne 10.03.2022 a samozrejme mela byt zaslana platebni karta.
Ode dne zalozeni uctu presli 4 mesice.
Po prve jsem se snazila dovolat a kontaktovat zastupce se kterym sme ucet otevirali ale bohuzel zde dele nepracoval.
Pote jsem se dostavila osobne na pobocku kde jsme kartu zablokovali a zaslali novou.
Takhle se to opakovalo jeste jednou a po treti jsem uz kartu musela blokovat sama cez aplikaci a pozdat o zaslani nove.
Adresa je platna a jedine co mi bylo oznamene a doporucene je ze kartu a zasilku nemohou dale sledovat po prevzeti Postou.
Ucet tedy nemohu plne vyuzivat. Z duvodu pobytu mimo Cr jsem nebyla schopna zajit osobne na pobocku v Praze vice nez jsem byla schopna. Doted nemam takisto osobu na kterou bych se mohla telefonicky obratit nebo pozadat o pomoc pri reseni tehle situace.
Poznamka: adresa je platna jiz jsem si nechala zaslat i jine zasilky i ze zahranici a nebyl s tim problem.
Zaslani platebni karty k existujicimu uctu
Zaslani platebni karty na pobocku banky kde jsme ucet otevirala a kterou tak jsou schopni odsledovat s navaznym odpustenim poplatku za zaslani na pobocku.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se společnost Raiffeisenbank a.s. rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu, tímto případ uzavíráme. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.