Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den,nechapu, proc mi stale posilate faktury, kdyz mam u Vas kredit 99,- Kc za vymenu SIM karty do pristroje DAVID. Alespon tak mi to bylo slibeno, kdyz jsem v kvetnu reklamoval fakturu za duben ve vasi prodejne v Krizikove ulici v Praze. Dekuji za odpoved. K e c
Jedna se o sluzbu O2 machina na telefonnim cisle 606904467
_________________________________________________________
Pouzit kredit na uhradu dosavadnich faktur, tak jak mi bylo 2x sdeleno/jednou telefonicky a jednou pri osobnim jednani v prodejne v Krizikove ulici v Praze Karline.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním, může službu reklamovat. Podle § 64 zákona č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích, účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel má právo uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytovanou veřejně dostupnou službu elektronických komunikací. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je oprávněn reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
předmětná vyúčtování rádi prověříme. Napište nám, prosím, na email info@o2guru.cz číslo vyúčtování a datum narození pro ověření totožnosti.
S pozdravem a přáním úspěšného dne
Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.