Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednala jsem si zásilku, která byla 7.7.2022 předána Zásilkovně, která jí přidělila číslo Z 428 **** 419. Výdejní místo v objednávce i na faktuře bylo Alzabox Dvůr Králové nad Labem, Benešovo nábřeží 2913(Penny).
8.7.2022 v 7.03 h. zásilka dorazila na depo HK.
Od té doby se nic neděje.
10.7.2022 navečer jsem si na trasování zásilky všimla, že je tam úplně jiné výdejní místo (AZORELLA s.r.o.
Kollárova 1429 Dvůr Králové n.L.), které má omezenou pracovní dobu Po-Pá 7.30-16,00.
Změna trasování byla provedena absolutně bez mého vědomí!
Není to poprvé, co Zásilkovna toto provedla.
Jednou mi dokonce zásilku doručila do Zruče nad Sázavou, místo do Dvora Králové.
Na moje reklamace nereagovali a nakonec zásilku vrátili zpět odesílateli.
Jejich jednání je skandální.
Samovolné přesměrování zásilky Z 428 7115 419 na jiné výdejní místo - s omezenou výdejní dobou
vrácení peněz za dopravu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.