Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
V listopadu 2014 jsem zakoupil čtečku knih, v lednu 2015 přestala reagovat, nešla spoüstit. Věc jsem tedy reklamoval a dostal jsem odpověď viz. níže s níž nesouhlasím, protöže displey byl celou dobu chráněn a tento jsem nereklamoval. Byl v pořádku čtečka nešla spustit...
Dobrý den,
dovoluji si Vás oslovit v rámci Vaši reklamace SRE15019788 , kde po bližším prokoumání ze strany autorizovaného servisního střediska bylo zjištěno, že případ nelze řešit v rámci výrobcem uznávaných záručních podmínek, ale je pouze možné řešit celou věc dále jako pozáruční opravu. Pozáruční opravu je nutné uhradit z Vaší strany, přičemž suma v tomto konkrétním případě je 1512 Kč vč. DPH. Detaily naleznete v příloze. Pokud byste měl zájem o zaslání vadných částí, specifikujte prosím tento požadavek v rámci Vaši odpovědi na tento e-mail.
V případě, že s cenovým návrhem na pozáruční opravu souhlasíte, dovolím si Vás požádat o zaslání Vašeho souhlasu nejpozději do 3 kalendářních dnů. Pokud byste v této lhůtě nereagoval, budeme to považovat jako nesouhlas s navrhovaným řešením a zařízení bude stáhnuto zpět z autorizovaného servisního střediska. V opačném případě, tedy odsouhlasení pozáruční opravy je nutné brát v potaz, že se nejedná o záruční reklamaci a tudíž se na tento případ nevztahuje zákonem stanovených 30 dnů.
V případě souhlasu uhradíte částku až při vyzvednutí přístroje.
Vaše vyjádření vždy zašlete jako odpověď na tento e-mail, nikoliv do servisu.
Děkujeme Vám.
From: M.K.
Sent: Monday, January 26, 2015 1:53 PM
To: Cenový Návrh - Alza.cz
Subject: 2316780 / SRE15019788
Dobrý den,
po diagnostice zařízení (PocketBook-614) bylo zjištěno mechanické poškození – mechanicky poškozený display (praskliny na displayi viz foto). Zařízení nesplňuje záruční podmínky a předpoklady výrobce. Záruční reklamace byla zamítnuta. Cenová nabídka případné pozáruční opravy:
LCD komponenty: 1212 Kč, práce: 300Kč. Ceny uvedeny bez DPH (21%) . Doba dodání cca 5-10 pracovních dnů. Záruka na díl v rámci opravy je 3 měsíce. Prosíme o vyjádření k této cenové nabídce do 5-ti pracovních dnů.
Uvést do původního stavu.
|
Tweet |
Pokud mechanické poškození nesouvisí s vytýkanou vadou, nelze reklamaci z tohoto důvodu zamítnout. Pokud se jedná o viditelné poškození, existuje předpoklad, že by toto poškození přebírající subjekt v rámci odborné péče uvedl do reklamačního protokolu. Stav zboží k době uplatnění reklamace lze proto s vysokou pravděpodobností prokázat právě reklamačním protokolem.
Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Povinnost nahradit škodu na převzaté věci vyplývá z ustanovení § 2944 občanského zákoníku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.