Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
dnes v 8:36 jsem měla z mé náhradní autobusové dopravy ze stanice Teplice - Ústí nad Labem hlavní nádraží přestoupit na vlak Regiojet R 1305 do stanice Kolín ve stanici Ústí nad Labem západ. Bylo nám sděleno, že váš vlak na zpožděnou náhradní dopravu počká. Náhradní autobusová doprava vypravuje dva autobusy, hned za sebou. Na první autobus vlak počkal, ovšem na druhý, který nabral zpoždění na semaforu dvě minuty už nečekal. Tedy byl přerušen můj spoj do práce.
Aby vlak nedojel dříve, než bude uskutečněn přesun.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.