Počet nahlášených stížností: | 449 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vstupenky na koncert Gregorianu v Ostravě jsem zakoupila přes smsticket s.r.o..
O vrácení peněz za 3 vstupenky s nimi komunikuji od 15.2.2022, dohoda o navrácení 80 % zaplacené částky odeslaná 2.3.2022.
Na vrácení peněz jsem čekala dle instrukci do 31.5.2022.
Když na účet nepřišly urgovala jsem vrácení u smsmticketu. s.r.o. 4.6.2022.
Po telefonickém hovoru s p. Jochovou z smsticketu.cz v Brně mi zaslala instrukce, podle kterých jsem měla veškerou korespondenci zaslat na fppro@fppro.cz, to jsem provedla 13.6.2022, pak jsem ještě poslala urgenci 27.6.2022. Firma se vůbec neozývá, telefonický kontakt na ně neexistuje. Navíc jsme zjistili, že je prodaná maďarskému podnikateli, takže komunikace s nimi není veškerá žádná.
Paní Jochová z smsmticketu.cz mi 11.7.2022 poradila přihlášení do facebookové skupiny, kde jsem zjistila, jak mám pokračovat.
Takže píšu tuhle stížnost a prosím vás o radu, jak mám pokračovat
3 ks vstupenek na koncert Gregorian Ostrava 11.3.2020
Chtěla bych vrátit peníze za vstupenky.
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.