Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58949Nepravdive informacie o ubytovani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2022, před 3 lety

Sabína Iliašová

Znění stížnosti

Dobry vecer, alebo uz rano. Objednala som si apartman v Alicante, ktory sme potrebovali na dve noci. Od 16h sme dorazili na miesto adresy. Toto ubytovanie ma zavadzajuce informacie. Adresa nesedi a ani to co majitel ponuka nie je adekvatne k cene. Osarpany panelak, zaszrceny za akousi restavraciou, daleko, daleko od plaze. Nie 150m,ako je pisane, ale dobry km, cez hlavnu cestu a este cez kolaje elektriciek a este dalsie metre cez prekazky, budovy, ulice, schody, no vobec sme si to takto nepredstavovali. O 20h sme to konecne s placom nasli a des, hnus no hruza. Majitel ma pekne recenzie, ale nic z toho nie je pravda.Cez boking si objednavame ubytovanie casto, ale teda som rozhorcena, ze taketo nieco moze ponukat, bez toho, aby si overil skutocnost. Ani sme sa tam neubytovali!!!! Podotykam, ze cena 7200kc nie je na dve noci v takomto pajzli na urovni. Chcem vratiz plnu ciastku nazad na ucet a nie len 800kc.Ste sa zblaznili? Chceme byt blyzko plaze, ako bolo pisane a fotene. Vykasleme sa vam na cigansku budu. Teraz sme sa ubytovali, ale uz nie cez vas. Zrejme vase sluzby nebudeme vyuzivat a ani vas nebudeme odporucat. Mate klientov podbodnikov. Hamba. Je mi z toho na infarkt. Unaveny, spoteny 4 ludoa hladaju nezmyselne hotel na ulici, ktora je uvedena a obtazuje ludi uplne v inom dome. Ak mi nevratite nazad peniaze, tak to tak neneham. Budem to riesit inak. S pozdravom Iliašová Sabína


Požadované řešení

Vratenie plnej ciastky za nevyuzite ubytovanie 7800kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 15:51, před 3 lety

Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.

Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.

Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.

Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitel obrátil ohledně reklamace na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 09:42, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.