Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5895Zamítnutá reklamace telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2015, před 10 lety

Miroslav Kračmar

Znění stížnosti

Dobrý den,
v prodejně Space Česká lípa jsem zakoupil telefon. Po šesti měsících mi přestalo fungovat tlačítko na zamykaní, tak jsem byl dát telefon k reklamaci a prodejna mi reklamaci zamítnula z důvodu oxidace. Telefon jsem si dal do servisu k zjištění jak moc je oxidace v telefonu rozšířena. Servis mi po pár dnech napsal, že v telefonu žádná oxidace není ale, že jsou v telefonu špatně připájené kabely a telefon již nefunguje vůbec. Opět jsem jim odnesl telefon k reklamaci. Řekl jsem, že v telefonu oxidace není a telefon nefunguje vůbec. V prodejně před druhou reklamací řekli, pokud bude reklamace opět zamítnutá, zaplatím poštovné a balné 400Kč. Před týdnem mi napsali, že reklamaci opět zamítli.
Prosím o Vaši pomoc


Produkt

Nokia Lumia 630


Požadované řešení

Vratit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 13:44, před 10 lety

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Přičemž se má za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí.

V tomto případě je nutné zkoumat, zda se společnost zabývala vytýkanou vadou. Není totiž možné zamítnout reklamaci, ať již z důvodu oxidace, případně z jiného důvodu, který není příčinou reklamované závady. Pokud je odkazováno na špatně připájené kabely, tato skutečnost by musela být na zboží již při převzetí a jednalo by se o vadu, na kterou se odpovědnost prodávajícího vztahuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2015 15:12, před 10 lety

Dobrý den,
je možné zaslat IMEI vašeho přístroje? Dle jména nemohu reklamaci v systému dohledat a není možné prověřit ani průběh reklamace v autorizovaném servisu a jejich vyjádření. Jinak naše prodejny nikdy neúčtují žádné náklady spojené s reklamací (přepravné, diagnostika apod.), pokud reklamace byla přijata jako záruční, MT můžete samozřejmě bezplatně reklamovat znovu kdykoliv a to na všech našich MO prodejnách, nebo na centrále společnosti. Prosím tedy o zaslání IMEI MT pro prověření a identifikaci. Poté se k reklamaci vyjádříme. Děkuji. S pozdravem Lukáš Kutílek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:56, před 10 lety

Žádáme tedy spotřebitele, aby doložil potřebné údaje pro identifikaci závazku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.3.2015 16:01, před 10 lety


Miroslav Kračmar

IMEI: 353038067630072

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2015 12:03, před 10 lety

Dobrý den,

děkuji za zaslané IMEI. Po prověření průběhu první a druhé reklamace, kdy každá z nich probíhala v jiném autorizovaném servisu NOKIA, byl skutečně zjištěn rozpor ve vyjádření s tím, že jeden servis popírá diagnostiku předchozího. Z tohoto pohledu, kdy evidentně došlo k pochybení na straně servisů a jejich postupu, jsme celou věc předali jako stížnost výrobci a Vám bude na naší prodejně vrácena kupní cena přístroje. Zastavte se tedy prosím co nejdříve na naší prodejně SPACE Česká Lípa, kde jste výrobek reklamoval a bude Vám vystaven dobropis. Omlouváme se Vám tedy za tyto komplikace, které vznikly na straně našich servisních partnerů. Doufáme, že nám i nadále zachováte svoji přízeň. S pozdravem Lukáš Kutílek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2015 16:13, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení nabídnutého řešení a následné uzavření stížnosti. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2015 10:05, před 10 lety


Miroslav Kračmar

dobrý den,do dvou hodin jsem na prodejně si pro vracené peníze,naschledanou

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2015 16:08, před 10 lety

Dobrý den,
chtěl bych Vás požádat o zpětnou vazbu k dořešení této reklamace, zda již na naší prodejně proběhlo vše k Vaší spokojenosti a věc je pro Vás kladně dořešena.

Děkuji.
S pozdravem
Lukáš Kutílek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.5.2015 20:14, před 10 lety


Miroslav Kračmar

Hodnocení:

Komentář: Produkt byl úspěšně vyreklamován a byly mi vráceny peníze. Děkuji za pomoc pracovníkům dTestu.