Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v prodejně Space Česká lípa jsem zakoupil telefon. Po šesti měsících mi přestalo fungovat tlačítko na zamykaní, tak jsem byl dát telefon k reklamaci a prodejna mi reklamaci zamítnula z důvodu oxidace. Telefon jsem si dal do servisu k zjištění jak moc je oxidace v telefonu rozšířena. Servis mi po pár dnech napsal, že v telefonu žádná oxidace není ale, že jsou v telefonu špatně připájené kabely a telefon již nefunguje vůbec. Opět jsem jim odnesl telefon k reklamaci. Řekl jsem, že v telefonu oxidace není a telefon nefunguje vůbec. V prodejně před druhou reklamací řekli, pokud bude reklamace opět zamítnutá, zaplatím poštovné a balné 400Kč. Před týdnem mi napsali, že reklamaci opět zamítli.
Prosím o Vaši pomoc
Nokia Lumia 630
Vratit peníze
|
Tweet |
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Přičemž se má za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí.
V tomto případě je nutné zkoumat, zda se společnost zabývala vytýkanou vadou. Není totiž možné zamítnout reklamaci, ať již z důvodu oxidace, případně z jiného důvodu, který není příčinou reklamované závady. Pokud je odkazováno na špatně připájené kabely, tato skutečnost by musela být na zboží již při převzetí a jednalo by se o vadu, na kterou se odpovědnost prodávajícího vztahuje.
Dobrý den,
je možné zaslat IMEI vašeho přístroje? Dle jména nemohu reklamaci v systému dohledat a není možné prověřit ani průběh reklamace v autorizovaném servisu a jejich vyjádření. Jinak naše prodejny nikdy neúčtují žádné náklady spojené s reklamací (přepravné, diagnostika apod.), pokud reklamace byla přijata jako záruční, MT můžete samozřejmě bezplatně reklamovat znovu kdykoliv a to na všech našich MO prodejnách, nebo na centrále společnosti. Prosím tedy o zaslání IMEI MT pro prověření a identifikaci. Poté se k reklamaci vyjádříme. Děkuji. S pozdravem Lukáš Kutílek
Žádáme tedy spotřebitele, aby doložil potřebné údaje pro identifikaci závazku.
IMEI: 353038067630072
Dobrý den,
děkuji za zaslané IMEI. Po prověření průběhu první a druhé reklamace, kdy každá z nich probíhala v jiném autorizovaném servisu NOKIA, byl skutečně zjištěn rozpor ve vyjádření s tím, že jeden servis popírá diagnostiku předchozího. Z tohoto pohledu, kdy evidentně došlo k pochybení na straně servisů a jejich postupu, jsme celou věc předali jako stížnost výrobci a Vám bude na naší prodejně vrácena kupní cena přístroje. Zastavte se tedy prosím co nejdříve na naší prodejně SPACE Česká Lípa, kde jste výrobek reklamoval a bude Vám vystaven dobropis. Omlouváme se Vám tedy za tyto komplikace, které vznikly na straně našich servisních partnerů. Doufáme, že nám i nadále zachováte svoji přízeň. S pozdravem Lukáš Kutílek.
Žádáme spotřebitele o potvrzení nabídnutého řešení a následné uzavření stížnosti. Děkujeme.
dobrý den,do dvou hodin jsem na prodejně si pro vracené peníze,naschledanou
Dobrý den,
chtěl bych Vás požádat o zpětnou vazbu k dořešení této reklamace, zda již na naší prodejně proběhlo vše k Vaší spokojenosti a věc je pro Vás kladně dořešena.
Děkuji.
S pozdravem
Lukáš Kutílek
Hodnocení:
Komentář: Produkt byl úspěšně vyreklamován a byly mi vráceny peníze. Děkuji za pomoc pracovníkům dTestu.