Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58952Dovolená

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2022, před 3 lety

Veronika Hošková

Znění stížnosti

Dobrý den,
u cestovní kanceláře Fischer res. prodejce u ostravské pobočky u pana
VÁCLAV ZEMÁNEK

FISCHER - CALL CENTRUM

Telefon: 255 787 000
Email: call.centrum@fischer.cz
Prokešovo námestí 2020/6, 70202 Ostrava - Moravská Ostrava

jsme zakoupili zájezd do Řecka, smlouvu jsme podepsali on-line a uhradili platbu v plné výši přes internetové bankovnictví. Jenže v uvedené smlouvě byli chyby a tak jsem žádali prodejce o jejich odstranění( chyba byla v špatné napsané ulici) a tak zřejmě prodejce aniž by nás upozornil smlouvu upravil. Datum zaúčtování platby z naší strany bylo 30.6.2022. Do dnešního dne nemám peníze zpět na svém účtu smlouva byla uzavřena na manžela. Prodejce měl zájezd ověřit s tím, že pokud se mu nepovede zájezd ověřit vrátí nám peníze. Bohužel opravdu se zájezd nepovedlo ověřit a tak jsme CK panu Zemánkovy zaslali mailem číslo účtu pro vrácení platby. Telefon u cestovní kanceláře zvedne pokaždé někdo jiný. U CK se mnou nikdo nekomunikuje, odkazují mě na pana Zemánka, který má zřejmě jiné starosti. Smlouva byla uzavřená na manžela Přemysla Hoška.


Požadované řešení

vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 16:01, před 3 lety

V případě, kdy se zájezd neuskutečnil z důvodu vzniklých na straně společnosti, je společnost povinna vrátit kupní cenu spotřebiteli. V případě, že tak neučiní nejpozději do 14 dnů, ocitá se společnost v prodlení a spotřebitel je oprávněn požadovat úroky z prodlení.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Má-li spotřebitel nárok na vyplacení určité peněžní částky ze strany společnosti, která tak však neučinila ve sjednaném termínu, má spotřebitel možnost zaslat společnosti tzv. předžalobní výzvu dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2022 10:44, před 2 lety

Spotřebitelka nás informovala, že jí peníze byly vráceny. Stížnost tak uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.