Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#5896Zkažené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2015, před 10 lety

Petra Nova

Znění stížnosti

Dobry den,
dne 8.2.2015 jsem si v obchodnim dome Brno u hlavniho nadrazi, cca v 8:50 zakoupila v oddeleni cukrovi 3 velke karamelove vetrniky. Jake ovsem bylo moje prekvapeni, kdyz jsem je odpoledne doma vybalila? Jeste pred konzumaci jsem si vsimla, ze 2 z nich vypadaji oschle a stare. A kdyz jsem potom ochutnala tak byli stary a krem byl skisany a nedalo se to pozrit. Kdybych ten den mela cestu kolem obchodniho domu, tak verte, ze bych tyto vetrniky nejradsi hodila vedoucimu prodejny na hlavu. Jak si vubec muzete dovolit prodavat stare potraviny. Uvedomujete si vubec, ze to konzumuji taky jenom lidi? Jak by se to asi libilo Vam? Kdyby Vam nekdo tento vyrobek prodal? A to nemluvim otom kolik to stalo. Zaplatila jsem za 3 vetrniky 63.30 Kc. stoho 2ks se vubec nedali snist. Takze jsem vyhodila penize jen tak z okna. A to vsechno jen proto, ze si obchodni dum nedokaze ohlidat cerstvost potravin. Velice zvazuji poslani stiznosti i na Ceskou potravinarskou inspekci, at tuto prodejnu prosetri.


Požadované řešení

Prosim o podani vysvetleni a vyjadreni ke stiznosti. Nová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 17:47, před 10 lety

V tomto případě měla spotřebitelka právo potravinu bezodkladně reklamovat. Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 14:47, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.