Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobry den,
dne 8.2.2015 jsem si v obchodnim dome Brno u hlavniho nadrazi, cca v 8:50 zakoupila v oddeleni cukrovi 3 velke karamelove vetrniky. Jake ovsem bylo moje prekvapeni, kdyz jsem je odpoledne doma vybalila? Jeste pred konzumaci jsem si vsimla, ze 2 z nich vypadaji oschle a stare. A kdyz jsem potom ochutnala tak byli stary a krem byl skisany a nedalo se to pozrit. Kdybych ten den mela cestu kolem obchodniho domu, tak verte, ze bych tyto vetrniky nejradsi hodila vedoucimu prodejny na hlavu. Jak si vubec muzete dovolit prodavat stare potraviny. Uvedomujete si vubec, ze to konzumuji taky jenom lidi? Jak by se to asi libilo Vam? Kdyby Vam nekdo tento vyrobek prodal? A to nemluvim otom kolik to stalo. Zaplatila jsem za 3 vetrniky 63.30 Kc. stoho 2ks se vubec nedali snist. Takze jsem vyhodila penize jen tak z okna. A to vsechno jen proto, ze si obchodni dum nedokaze ohlidat cerstvost potravin. Velice zvazuji poslani stiznosti i na Ceskou potravinarskou inspekci, at tuto prodejnu prosetri.
Prosim o podani vysvetleni a vyjadreni ke stiznosti. Nová
|
Tweet |
V tomto případě měla spotřebitelka právo potravinu bezodkladně reklamovat. Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.