Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Začátkem dubna mě kontaktoval zástupce ty Standera s tím,je mi zašlou zdarma balíček Omega 3 na vyzkoušení.Po obdržení balíčku jsem ihned emailem žádal o ukončení zásilek,s tím,že už žádné další zásilky nechci.13.5 2022 ale přišel další balíček a fa za 999,--Kc.Ihned jsem volal na zak.linku s tím,že jsem je už předtím informoval,že už nic nechci.Bylo sděleno,že to tedy stornuji a balíček si mám nechat jako omluvu.Dnes ale přišla další faktura včetně penale .Opět volání na zak.linku a sděleno,že to stornuji s tím,že až mi přijde další faktura,mám zavolat.Nechci žádné další faktury a DŮRAZNĚ žádám o vymazání z databáze této podvodné firmy a odstupují od smlouvy.Zbozi nv neporušeném obalu vraacim.Zadam zprávu, že bylo mě žádosti vyhověno.Miroslav Dlubal
Žádám o okamžité vymazání z databáze firmy.Okamžite odstupují od smlouvy Nechci jíž žádné dodávky Omega 3 a nechci dostávat žádné faktury.Informaci o tom, že nemám o další dodávky zájem jsem zaslal mailem okamžitě po 1 balíčku zdarma.Źádam informací,že bylo mě žádosti vyhověno.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.
Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).
Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.
Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.
Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.