Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#58966Reklamace ve lhůtě 14 dnů od dodání bez reakce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2022, před 3 lety

Iva Součková

Znění stížnosti

Po rozbalení jsem ihned reklamovala ulomenou část tlakové pistole a žádala výměnu (zaslala jsem také fotodokumentaci o poškozené části) v termínu 14. dnů od dodání. Bez reakce. Urgovala jsem můj požadavek na jejich stránkách i na jejich email info@nakupdarek.cz - bez reakce.
Nyní zasílám zpět, s jejich nejednáním a nereakcí nemohu nic dělat. Nemají uvedené žádné telefonní číslo, kam zavolat a urgovat nebo žádat o radu jak vyřešit výměnu poškozeného kusu. Poslat zásilku zpět bez jejich potvrzení, že ji převezmou a vrátí mi peníze, je velmi nedůvěryhodné.


Produkt

AKU ruční tlakový čistič


Požadované řešení

Výměna nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 16:23, před 3 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

"Vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:50, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2022 23:02, před 2 lety


Iva Součková

Jako další krok jsem zaslala poškozenou objednávku i s vyplněným formulářem Odstoupení od kupní smlouvy na adresu společnosti.
Nepřišlo mi nic, žádné potvrzení o přijetí mé zásilky, žádná reakce, žádné peníze zpět.
Opět jsem několikrát napsala na jejich e-mail info@nakupdarek.cz a přiložila scan mého Odstoupení. A bohužel jsem dostala jen automatické odpovědi, abych vyplnila stejný on-line formulář na vracení peněz na jejich stránkách.
On-line formulář jsem opět vyplnila a opět se nic nestalo … žádná reakce, jen automatické odpovědi:
“Dobrý den,
děkujeme za zaslání pro urychlené vrácení peněz popřípadě vyřízení reklamace či výměny zboží využijte formulář, který najdete zde: https://nakupdarek.cz/formular-pro-vraceni-penez/
--
S pozdravem a přáním krásného dne,

Tým NakupDárek,
info@nakupdarek.cz”

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2022 23:25, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.10.2022 17:33, před 2 lety


Iva Součková

Hodnocení:

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
12.10.2022 17:41, před 2 lety

S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.