Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
šaty zakoupeny přes internet, jelikož byly malé dohodly jsme se s prodejcem,že vrátím ve 14 dení lhůte bez udání důvodu, šaty jsem vrátila asi po 10 dnech mi oznámily,,že šaty byly použité, a že silně zapáchají, jelikož jsem četla jejich negativní komentáře tak jsem šaty při balení si označila izolepou aby jsem poznala zda se někdo touto reklamací zabýval, šaty mi vrátily zpět přesně tak zabalené a označené jak jsem je zabalila já,takže je jasné,že vůbec sáček se šaty nebyl otevřen a poslán mi zpět s tím,že reklamaci neuznávají, a že pokud jim pišlu šaty opět zpět na vyřízení reklamace, že je nepřijmou.
To,že oděvy od nich chodí tak zmačkané jak kdyby je žvýkal tur to už jsem si zvykla, ale tohle mne tedy naštvalo. Nebyly drahé,ale jde o princip.
Při prodeji chyběla důležitá informmace a to šířka průramku, pokud by tam tato informace byla nikdy by jsem si šaty nejoupila.
Prodejce prodává na aukru pod přezdívkou svet_modni
Jsem plně invalidní a nemám možnost si koupit oblečení v normálním obchodu jsem odkázána pouze na nákup přes internet
RAINBOW KRÁSNÉ ŠÁTY ATHÉNSKÉHO STYLU V.36/38,http://aukro.cz/s230-rainbow-krasne-saty-athenskeho-stylu-v-36-38-i4958599372.html
Veškeré informace se nacházejí na stránce aukra viz výše internetová adresa
Požaduji aby jsem mohla šaty vrátit, aby mi byla vyplacena částka za šaty + poštovné a dále další náklady spojené s vyřízením reklamace
Prodejce po oznámení, že šaty jsou použité a silně zapáchající, odmítl se dál mou reklamací zabývat
|
Tweet |
Zákon přiznává spotřebiteli právo odstoupit od kupní smlouvy, která byla uzavřena přes internet, a to ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje. Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde. Prodávající má poté povinnost spotřebitelce nejpozději do 14 dnů od odstoupení vrátit zaplacenou kupní cenu včetně nejnižších nákladů na dodání věci. Pokud tuto povinnost nesplní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může navíc požadovat úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Odstoupením smlouva zanikla od počátku. Spotřebitelka odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Tedy za nadměrné užívání. I v tomto případě by ale odstoupení bylo účinné a podnikatel by snížení hodnoty zboží musel prokázat.
Pokud bylo z projevu vůle spotřebitelky patrné, že se domáhá zrušení smlouvy ve 14 denní lhůtě, jedná se o odstoupení, nikoli o reklamaci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.