Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už několikrát jsem byl v mláďat peníze v hotovosti na firemní účet a mání za přepážkou na mě byla dost často nepříjemná a nejen na mě ale i na ostatní zákazníky v pobočce . Paní na mě přímo vyjela ze mám neplatnou bankovky která konci platnost a ze prý jsem ji to měl nahlásit předem . Slušně jsem se omluvil a stále na mě dorazila ze to je má vina a ze to nevezme a ze to musí cele předělat a to je práce na víc . Tak jsem ji řekl ze by mohla měnit tón s kterým na mě hovoří a ze bych rad mluvil s vedoucí pobočky . Prý ona je vedoucí pobočky . Tak bych chtěl upozornit na to jak tato osoba vůbec muže pracovat jako vedoucí a vůbec pracovat s lidmi ? Zajímalo by mě jak je možné za takové chování muže mít a to i jako vedoucí České pošty . Prosím o vysvětlení a nějaké zřízení pořádku na pobočce . Není přece normální ze někdo kdo se neumí chovat k zákazníkům muže být na pozici vedoucí . S pozdravem Bohdan Zadroga
Nevhodné chování k zákazníkům na pobočce
Prosím o prošetření popřípadě nějaké zlepšení ve vedení pobočky . Není přece normální ze vedoucí má takové chování k zákazníkům
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.