Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58971Opakovaná stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2022, před 3 lety

Iveta Vaňková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 15.5.2022 jsem vracela doporučeně obdrženou zásilku, kterou jsem nepožadovala s dopisem, že si nepřeji již zasílat další zboží. Dne 14.6.2022 mne Vaše společnost upomínala SMS, že jsem neuhradila 999,-Kč. Obratem jsem telefonicky sdělila Vaší pracovnici, že jsem již žádala, aby mi nebylo žádné zboží zasíláno. TA mi sdělila, že vše ruší a již mi nic doručováno nebude a "neexistující smyšlený dluh" je vymazán. V minulém týdnu mi dorazily další 3 zásilky a dnes upomínka o neuhrazení zřejmě jednoho z balíčků.
Na Vaši linku se nejde vůbec dovolat!!!!!!!!
Mám toho plné zuby. Co si vůbec dovolujete vyhrožovat? Upozorňuji, že nic hradit nebudu, balíčky mám neotevřené u sebe, ale nehodlám utrácet za poštovné. Příjeďte si je vyzvednout. Očekávám urychlenou odpověď, jinak budu nucena vše řešit jinou cestou.

Iveta Vaňková, tel. 606 654 719 (vankova.76@seznam.cz)


Požadované řešení

očekávám omluvu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 09:10, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.

Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).

Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 22:09, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel doposud neprojevila zájem se k věci vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít, protože naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti.

Jelikož jde o společnost ze země v EU, může se spotřebitel obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum (https://evropskyspotrebitel.cz/kontakty). Více informací najdete na adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.