Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#58977Vrácení peněz za neuskutečněný koncert Whitney Houston Hologram Show

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2022, před 3 lety

Kateřina Jánský

Znění stížnosti

Manžel zakoupil online 2 lístky na Whitney Houston Hologram show 26.3.2020 za 2980,-,ale i po několikanasobné emailove urgenci a žádosti o navrácení peněz TicketLive tvrdí, že to není v jejich kompetenci a peníze vrátit nemůže a že se jedná o novém termínu.
Na stránkách už informace o koncertě zmizely a náhradní termín taky nikde.
Žádám stále o navrácení peněz za vstupenky.
Děkuji


Produkt

Koncert Whitney Houston hologram show


Požadované řešení

Navrácení peněz za zakoupené vstupné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2022 12:39, před 2 lety

Pokud byl z důvodu pandemie COVID-19 zrušen koncert před 13. květnem 2020, má pořadatel dané kulturní akce povinnost vydat spotřebiteli peněžní prostředky. Pořadatel kulturní akce nemá možnost vnutit spotřebiteli bez jeho souhlasu voucher.

Zákon č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, se na danou problematiku neuplatní. Byl totiž přijat až 13. května 2020, a proto se uplatní jen na kulturní akce s plánovaným datem pořádání v termínu od 13. května 2020 do 30. září 2021. Kulturní akce zmíněná ve stížnosti přitom byla zrušena už v březnu roku 2020.

Jelikož je pořadatel kulturní akce ve výrazném prodlení, může spotřebitel využít zaslání tzv. předžalobní výzvy. Ta nezavazuje k podání žaloby, má však pro spotřebitele příznivé následky v případě, kdy se rozhodne spor řešit soudní cestou. Více o předžalobní výzvě najdete na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Jelikož jde podle našeho názoru o příklad neoprávněného zadržování peněžních prostředků (dle toho, jak je případ popsán spotřebitelem), je rovněž na zvážení spotřebitele, zda neoslovit advokáta (www.dtest.cz/advokati) a nepodniknout v celé věci právně relevantní kroky i jeho prostřednictvím (podání žaloby k civilnímu soudu). Nejde totiž o malé částky.

Kromě částky samotné lze žádat i zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost (kromě výše uvedené soudní moderace) obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 10:01, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.