Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58980Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2022, před 3 lety

Veronika Hrádková

Znění stížnosti

Hrádková ---Znění stížnosti
Zhruba před měsícem jsem byla kontaktována paní ze společnosti STANDER a po telefonickém rozhovoru mi byly zdarma zaslány vzorky CBD Oil by + OMEGA 3 STARTER 30.

Dne 8.7. 2022 mi přišly dvě zásilky s výše uvedenými vzorky. V dopise/faktuře bylo uvedeno, že je potřeba pro zrušení další zásilky společnost kontaktovat do 12/7 2022, resp. 13/7 2022 pro druhý vzorek.

Emailová adresa: infocz@helpstander.eu není funkční, telefon 227191219, uvedený na faktuře, nikdo nezvedá.

Zítra budu posílat na adresu Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko doporučený dopis se žádostí o vypovězení obou smluv (dle rady uvedené na těchto stránkách)


Produkt

vzorky CBD Oil by+ OMEGA 3STARTER 30


Požadované řešení

6ádám o vypovězení těchto smluv a vyřazení mých osobních údajů z databáze této společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 09:00, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.

Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).

Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2022 13:44, před 3 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se jí podařilo spojit s prodejcem a vše zrušit. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.