Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po 4 dnech vysokých horeček v zahraničí,kontaktování 11.7.22 2 krát asistence Axa,nebylo poskytnuto za 2 dny ode dne volání při zdravotních problemech- adresa zdravotního zařízení na které se může pacient obrátit.
Stížnost
Běžně vám to v jiné pojišťovně řeknou i po telefonu maximálně za hodinu Vám to pošlou na E mail.
Poté takovou axu nemusíte platit a potřebovat ji
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách je zpravidla vymezen postup při pojistné události ze strany klienta i pojištovny.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak.
Společnosti AXA v České republice se 15. října 2020 staly součástí skupiny UNIQA Insurance Group. UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně na ostatní kontakty na www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.