Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#5899Zbytečné prodlužování vrácení rezervačního poplatku 2000,-Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2015, před 10 lety

Petr Lev

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 9.2.2015 jsem v Ústí nad Labem u společnosti AAA AUTO a.s. složil vratnou zálohu na rezervaci automobilu, jelikož jsem si auto nevybral, rozhodl jsem se dne 10.2.2015 požádat o vrácení této zálohy. Bohužel ani po naléhání že spěchám jsem po 20ti minutách a mnohých urgencích zálohu zpět nedostal. Jelikož jsem musel opravdu odejet, budu muset pro zálohu znovu. Nemyslím si že to je solidní jednání, nevím jestli proti zákonu, ale proti dobrým mravům jistě. Děkuji za prošetření mého podnětu, myslím že toto jednání není rozhodně ojedinělé.

Petr Lev


Produkt

Zbytečné prodlužování vrácení rezervačního poplatku 2000,-Kč


Požadované řešení

Neprodlené vrácení rezervačního poplatku, raději na účet bez nutnosti znovu navštívit pobočku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2015 10:20, před 10 lety

Primárně si strany mohou sjednat podmínky pro vrácení peněz při rezervaci automobilu. Pokud si tyto podmínky nesjednaly a dohodou či jiným předpokládaným způsobem závazek zanikl, jedná se o bezdůvodné obohacení, které musí být spotřebiteli vydáno bez zbytečného odkladu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2015 16:43, před 10 lety

Vážený pane,
peníze jsme Vám samozřejmě ochotni bez zbytečného odkladu vydat, nesouhlasíme ale s tvrzením, že 20 minut čekání, kdy byli zaměstnanci disponující právy vydávat a přijímat finanční hotovost zaneprázdněni, naplnilo jeho definici. Nešlo o žádné prodlužování a ani nevidím, kde a jak bychom z toho mohli mít jakýkoliv prospěch. Pošlete mi prosím kopii rezervačního dokladu společně s číslem Vašeho účtu ať už sem jako neveřejný údaj,nebo na adresu vojtech.torac(zavinac)aaaauto.cz. Možnost vyzvednout si peníze na pobočce je tu samozřejmě také. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.2.2015 06:20, před 10 lety


Petr Lev

Hodnocení:

Komentář: Podruhé jsem se připravil, udělal jsem si čas abych nemusel spěchat, vybavil se trpělivostí a svačinou. Opět prázdná celá provozovna, žádní zákazníci (až pak jeden pán co vracel auto které se mu porouchalo hned druhý den od nákupu u AAA). A opět jsem čekal přes 20 minut. Vše jsem si i točil na telefon, včetně prázdné provozovny a času. Po této zkušenosti s AAA a po té co jsem se od zaměstnanců dozvěděl že auta o které jsem měl zájem jsou bouraná, poruchová atd již v AAA nikdy více. Nestojí mě tato společnost ani za to tuto záležitost dál řešit. Přišel jsem jen o trochu času a tři zbytečné cesty k nim, lepší než přijít o více peněz a koupi tam vrak.