Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58997Nevrácení vstupného za zrušený koncert Gregorian Praha 2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2022, před 3 lety

David Mikulášek

Znění stížnosti

Zakoupily jsme dva lístky na balkoně na koncert Gregorian. Bohužel těsně před uspořádáním a odjetím na něj ze z důvodů Covidu koncert přesunul a nakonec zrušil. Chápu těžkou a neveselou situaci pro společnost a tak jsme se rozhodly požadovat, podle pokynů smsticket portal, alespon 80% z celkové částky ceny lístků jež nám měla být do konce května vyplacena. Žádné peníze zpět nedošli , tak jsme se rozhodli kontaktovat sms ticket co se děje. Po dlouhé ignoraci ( zprávy s emailu a lince, jež je napsáno nonstop) nám nakonec paní zvedla telefon a vůbec nevěděla z počátku co se děje. Poté nám na email najednou došla zpráva, že jim společnost peníze na vrácení vstupného nevrátila a že máme kontaktovat je. To jsme udělali, ale žádná odezva. Také za situaci nemůžeme a lístky nebyly zrovna levné na to abychom je vyhodily do koše. Proto prosím o řešení vzniklé situace a vrácení peněz. Děkuji


Produkt

Koncert Gregorian 20TH


Požadované řešení

Vrácení platby za zrušený koncert


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2022 13:16, před 3 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku a na vrácení 80 % z ceny vstupného, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 10:12, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.