Společnost


BestGifts.cz, PeepToe.cz, Dreamin.cz

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5900Odstoupení od kupní smlouvy - nevyřízená stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2015, před 10 lety

Marcela Pytlíková

Znění stížnosti

Z E-shopu PeepToe.cz bylo objednáno zboží č. 035 Černé lodičky s páskem a mohutnějším podpatkem vel. 39. Zboží bylo uhrazeno na základě faktury č. 000389 v celkové hodnotě 1.455 Kč (zboží 1.390 Kč + 65 Kč poplatek za dopravu). Zboží bylo vyzvednuto dne 7.8.2014 ve výdejním místě Zásilkovny v Brně. Uvedené, zaplacené zboží jsem vrátila ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu, tak jak se uvádí na faktuře i obchodních podmínkách e-shopu. Jedná se tedy o odstoupení od kupní smlouvy. Zboží bylo vráceno 18.8.2014 obchodním balíkem včetně žádosti, kde zdvořile žádáme o vrácení uhrazené částky. Všechny doklady mám k dispozici - jak o vrácení zboží, tak o zasílání upomínek poštou, e-mailem (doklad o odeslání, průvodní dopis, dodejky. Od 10.10.2014 průběžně posíláme e-mailové upomínky, poštovní upomínky a do této chvíle není naše stížnost vyřízena.
16.10.2014 přišla na základě upomínky e-mailová zpráva: Dobrý den,
platba bude odeslána na tento účet ...
Omlouvám se za zdržení. S pozdravem PeepToe.cz Radovala jsem se předčasně, žádné peníze na účet nepřišly. Takže další upomínky včetně podepsaných dodejek.
4.12.2014 přišla e-mailem z info@peeptoe.cz informace: zpracováváme vrácení platby za Vaší objednávku s označením JDRDLFHRZ v obchodě PeepToe.cz. uváděný telefon vyzvání, ale nikdo ho v žádnou dobu nezvedá. Několikrát zasílány další a další upomínky a zdvořile žádáno o vrácení peněz.
Do dnešního dne není naše stížnost vyřízena.
Kupujícím je Lucie Pytlíková.


Produkt

č. 035 Černé lodičky s páskem a mohutnějším podpatkem vel. 39


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2015 16:12, před 10 lety

Zákon přiznává spotřebiteli právo odstoupit od kupní smlouvy, která byla uzavřena přes internet, a to ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje. Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde. Prodávající má poté povinnost spotřebitelce nejpozději do 14 dnů od odstoupení vrátit zaplacenou kupní cenu včetně nejnižších nákladů na dodání věci. Pokud tuto povinnost nesplní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může navíc požadovat úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Dále může spotřebitelka zaslat podnikateli tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které mu určí dodatečnou lhůtu k plnění před podáním žaloby. Výzva by měla být zaslána nejméně 7 dnů před podáním návrhu na zahájení řízení. Korespondenci doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe i s dodejkou. Poté je možné podat u příslušného soudu návrh na vydání platebního rozkazu, na základě kterého bude zahájeno zjednodušené soudní řízení, ve kterém soud rozhodne bez nařízení jednání na základě zaslaných podkladů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2015 16:49, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.