Společnost


General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59000Nedoručení v uvedeném čase

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2022, před 2 lety

Tomáš Sloup

Znění stížnosti

Dobrý den dnes dne 12.7.2022 mi měl být doručen balík v plánovaném čase v rozmezí 10:00 až 12:00
Kurýr(řidič) nedal nějak vědět o spoždění nebo nějakém problémů na trase, prosím aby přepravní služba gls konkrétně depo Šumperk neurčovalo v kolik balík přivezou když neví v kolik tím pádem spadá problém i na kurýra který nedal nijak vědět že je nějaký problém.

Děkuji za pochopení a snad pro příště se přepravní služba zdokonalí.


Produkt

Balík č. 90343763578


Požadované řešení

Prosím aby přepravní společnost GLS konkrétně depo Šumperk provedlo kontrolu a zaškolení zaměstnanců tak aby zde nedocházelo k dalším stížnostem a problémům.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 13:07, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Jestliže tedy smlouvu s dopravcem uzavřel prodávající, je vhodné se obrátit přímo na něj, aby službu reklamoval. Výsledkem uznané reklamace by mohlo být řádné poskytnutí služby, což se nám z popisu spotřebitele jeví jako nejvhodnější.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2022 14:28, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.