Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den dnes dne 12.7.2022 mi měl být doručen balík v plánovaném čase v rozmezí 10:00 až 12:00
Kurýr(řidič) nedal nějak vědět o spoždění nebo nějakém problémů na trase, prosím aby přepravní služba gls konkrétně depo Šumperk neurčovalo v kolik balík přivezou když neví v kolik tím pádem spadá problém i na kurýra který nedal nijak vědět že je nějaký problém.
Děkuji za pochopení a snad pro příště se přepravní služba zdokonalí.
Balík č. 90343763578
Prosím aby přepravní společnost GLS konkrétně depo Šumperk provedlo kontrolu a zaškolení zaměstnanců tak aby zde nedocházelo k dalším stížnostem a problémům.
Děkuji
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Jestliže tedy smlouvu s dopravcem uzavřel prodávající, je vhodné se obrátit přímo na něj, aby službu reklamoval. Výsledkem uznané reklamace by mohlo být řádné poskytnutí služby, což se nám z popisu spotřebitele jeví jako nejvhodnější.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.