Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#5901Nevyplacení přeplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2015, před 10 lety

Miloš Haška

Znění stížnosti

Po smrti meho otce a vyrizeni notarskeho rozhodnuti jsem se obratil na spolecnost bohemia energy s zadosti o vyplaceni preplatku, ktery notari potvrdila a ten ho dal primo do notarskeho zapisu. Nejrpve chteli kopie vsech dokumentu a take vlastnorucni podpis na zadosti kam maji penize poslat. To byl velky problem, protoze podpis do dokumentu nesmel byt vlozen. (vse se resilo elektronicky) No i to se posleze nejak zvladlo. Spolecnost mne telefonicky kontaktovala ze jiz je vse v poradku a ze nic nebrani vyplaceni castky. Spolecnost neodpovida na mejly a na telefonu sedi slecna co jen slibuje a okecava....


Produkt

Preplatek za sluzby


Požadované řešení

Vyplaceni preplatku ve vysi 25 941,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 13:53, před 10 lety

Pokud jsou již vyřešeny formální náležitosti spojené s přechodem práv a povinností, měla by společnost vyplatit přeplatek bez zbytečného odkladu. Pokud není lhůta k vyplacení přeplatku určena dohodou, lze požadovat vyplacení přeplatku ihned, případně je možné společnosti jednostranně určit lhůtu pro jeho výplatu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2015 14:44, před 10 lety

Dobrý den,

výše uvedený přeplatek byl ze strany dodavatele uhrazen dne 20.2.2015.

S pozdravem

BOHEMIA ENERGY entity, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.4.2015 12:48, před 10 lety


Miloš Haška

Dobry den,
preplatek byl po mnoha dalsich urgencich pripsan na muj ucet 24.2.2015 Priblizne mesic po tom co bylo prislibeno okamzite vyplaceni.
Rad bych doplnil, ze ve spolecnosti panuje pravdepodobne strasny neporadek a zmatek, jelikoz mi jeden den volala pracovnice s tim ze ma vsechny doklady a druhy den pracovnik ze potrebuje neco doplnit. Celkova doba vyrizovani vraceni preplatku se tahla dva az tri mesice. uroky z prodleni ci jina kompenzace nebyly.
S touto splecnosti, na zaklade teto zkusenosti, nechci mit v budoucnu jiz nic spolecneho. dTestu dekuji za asistenci, jsem presvedcen ze hlavne diky zprave zaslena spolecnosti se daly ledy do pohybu. v opacnem pripade by dal hrali mrtveho brouka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.7.2015 15:21, před 9 lety


Miloš Haška

Hodnocení: