Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dnes jsem s dcerami jela vaším autobusem z Prahy Černý Most.Nejenže měl 40 min.zpoždení, ale v autobusu neskutečný nepořádek, nedýchatelno a místo na stanovišti č.4,zastavil na č.6. Pokud bychom se nešli podívat, tak by odjel. Nezlobte se na mě, ale ve 22století, takové služby...? Upřímně jsem dost naštvaná.
S pozdravem
Medunová
Žádám o kompenzaci, za takové služby opravdu nehodlám platit plnou cenu.
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě je možné ji reklamovat. Společnost má povinnost reklamace vyřizovat. Na vyřízení reklamace je stanovena obecně 30denní lhůta.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.