Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,obracím se na vás,protože jsme vyčerpali všechny jiné možnosti.Přítel měl u Vodafonu ponechané číslo s nulovým tarifem,které několik let nevyužíval,protože má služební mobil.Přesto mu přišlo po několika letech účet za duben 2022 na částku 3797 Kč.Samozřejmě,že hned naběhl do Vodafonu vše si vysvětlit,ale nikdo se s ním nebavil.Bylo to objednáno na jeho číslo a konec.2x platba Netflix a volání za 500 kČ.Tak jsme se obrátili na policii,ta to po 3 týdnech uzavřela,že jim Vodafon odmítl dát podklady a končí vyšetřování.Tak jsme taky napsali na ČTÚ,ale ty nám po poplatku 100kč jen sdělili,že Netflix neřeší a máme zaplatit.Vím,že pro někoho je částka 4300Kč jak nám dluh narostl zanedbatelná,ale to není náš případ.A hlavní je ta bezmoc,když se na vás všichni vykašlou a vy zaplatíte za něco co jste si neobjednali,neprovádí.Co budete dělat vy až přijde taková platba vám?
Spravedlnost,vrácení peněz za nevyžádané služby
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Novotná, je mi líto, pokud došlo k zneužití telefonního čísla. Naše společnost službu „Platby třetím stranám“ neposkytuje, pouze umožňuje službu využít. Také v některých případech požadavek odesílá sama aplikace. V tomto případě mohlo dojít k odsouhlasení podmínek pro tento krok. Mrzí mě, ale toto není možné z naší strany nijak ověřit. Také nemáme možnost ověřit, zda telefonní číslo využil zákazník nebo někdo jiný. Pokud máte zájem předejít podobným situacím je možné, v samoobsluze na http://muj.vodafone.cz, platby třetím stranám zablokovat. Naše společnost poskytuje součinnost správním orgánům vždy, a to na základě správně podané žádosti. Protože však uvedeným jednáním vznikla škoda Vašemu příteli, nikoliv Vodafonu, není možné tyto poplatky odúčtovat. Skutečně mě velmi mrzí, že Vám nemohu poskytnout příznivější informaci. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.