Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.11.2014 jsem na internetovém obchodě www.japan-fashion.eu objednala vánoční dárky v hodnotě 1727Kč. Dodavatel potvrdil objednávku z emailu info@amazing-fashion.eu dne 3.11.2014 s výzvou k úhradě zálohy platby. Zaplatila jsem rovnou celou objednávku na účet číslo 3943374001/5500. Do dnešního dne jsem zboží neobdržela.
V komunikaci s p.Anetou Ševčíkovou jsem dostala odpověďi, že chyba je na straně dodavatele. Níže posílám obecný popis komunikací s emailovou adresou japan-fashion@seznam.cz. Tato adresa se automaticky doplní po kliknutí na odpovědět na email info@amazing-fashion.eu
4.12.2014 - První dotaz na stav objednávky. Upozorněno, že zboží bylo již před měsícem objednáno a zaplaceno.
15.12.2014 - paní Ševčíková sdělila poškození původní zásilky s tím, že byla zásilka
vrácena do skladu a že bude tato zásilka v případě zájmu doručena do 3-4 týdnů.
19.12.2014 - Potvrdila jsem trvání objednávky a doufala, že dojde k doručení v nově slíbené lhůtě.
21.11.2014 - Vložen dotaz na termín doručení do zákaznické sekce na portále obchodníka. Do 10.2.2015 bez reakce.
16.01.2015 - Dotaz na zboží, které opět nedorazilo. Paní Ševčíková slíbila, že prověří
stav zásilky a ozve se během 1 pracovního dne. Toto se nestalo.
28.01.2015 - Z mé intervence proběhl znovu dotaz na stav objednávky.
30.01.2015 - Paní Ševčíková odpovědětla, že čeká na zoprávu od zahraničního dopravce. Deklarovala, že nejpozději 2.2.2015 se ozve s vyjádřením. Opět neproběhla žádná reakce.
10.2.2015 - Po více než 3 měsících zaslán emailem požadavek na storno objednávky s žádostí o vrácení peněz na zaslané číslo účtu.
Telefonická komunikace na čísle 602 521 444 se mi za celou dobu nepodařila. Číslo je permanentně přesměrováno do hlasové schránky.
Podzimní šaty Melinda ČERNÉ číslo produktu: AF3749920 389Kč, Elegantní sako Tobin ČERNÉ XXL 839Kč číslo produktu AF80A171, Svetr s volánkem ČERNÝ 499Kč číslo produktu: AF4232703
Vrácení zaplacené ceny zboží ve výši 1727Kč.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Pro zachování důkazního postavení je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Spotřebitelka nám sdělila, že ze strany prodávajícího bylo vyhověno požadovanému řešení.
Hodnocení: