Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59022“Vyhození” cestujících z vlaku:-(

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2022, před 2 lety

Jana Lelková

Znění stížnosti

Dne 11.7. jsem cestovala rychlíkem Krušnohor z Klášterce nad Ohří (odjezd v 7.51)do Prahy hl.n.,kam jsem přes vaši aplikaci měla koupenou jízdenku s místenkou.Kvůli nehodě v Prackovicích na železničním přejezdu měl vlak 75 minut zpoždění,kdy lidé čekali ve vlaku.Toto není samozřejmě hlavní důvod mé stížnosti.Že mi ujede spoj na České Budějovice z Hlavního nádraží jsem se již smířila.
Nepochopitelná je pro mě tato věc,když se vlak blížil k Praze,průvodčí nám oznámil,že musíme všichni vystoupit v Holešovicích a na vlastní náklady se jakkoli dopravit na Hlavní nádraží!!! Prosím o vyjádření,jak se toto může stát.Starší lidé se vůbec neorientovali a nevěděli si rady,nehledě na přemisťování těžkých zavazadel,atd.Proč nebyla zajištěna náhradní doprava a proč se cestující museli přepravit na vlastní náklady,když byli @vyhozeni” z vlaku,přestože měli jízdenky koupené na Hlavní nádraží?
Děkuji za srozumitelné odůvodnění této,pro mě zcela nepochopitelné,situace.
Mgr.Jana Lelková


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2022 09:18, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.