Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.7. jsem cestovala rychlíkem Krušnohor z Klášterce nad Ohří (odjezd v 7.51)do Prahy hl.n.,kam jsem přes vaši aplikaci měla koupenou jízdenku s místenkou.Kvůli nehodě v Prackovicích na železničním přejezdu měl vlak 75 minut zpoždění,kdy lidé čekali ve vlaku.Toto není samozřejmě hlavní důvod mé stížnosti.Že mi ujede spoj na České Budějovice z Hlavního nádraží jsem se již smířila.
Nepochopitelná je pro mě tato věc,když se vlak blížil k Praze,průvodčí nám oznámil,že musíme všichni vystoupit v Holešovicích a na vlastní náklady se jakkoli dopravit na Hlavní nádraží!!! Prosím o vyjádření,jak se toto může stát.Starší lidé se vůbec neorientovali a nevěděli si rady,nehledě na přemisťování těžkých zavazadel,atd.Proč nebyla zajištěna náhradní doprava a proč se cestující museli přepravit na vlastní náklady,když byli @vyhozeni” z vlaku,přestože měli jízdenky koupené na Hlavní nádraží?
Děkuji za srozumitelné odůvodnění této,pro mě zcela nepochopitelné,situace.
Mgr.Jana Lelková
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.