Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.7.2022 jsem čekal na nádraží v obci Třemešná ve Slezsku při výluce na náhradní autobusovou dopravu místo os. vlaku č.3571 u značky zastávky náhradní autobusové dopravy za vlak s odjezdem v 04.39 hod. čekal jsem tam do 05.00 hod. a náhradní autobus vůbec nepřijel.( čekali tam se mnou ještě další 3 cestující).Musel jsem do práce jet autem. Byl jsem si na tuto skutečnost stěžovat u výpravčího na nádraží v Krnově.
Dne 13.7.2022 se tato situace ve stejnou dobu opět opakovala, kdy opět náhradní doprava nedojela na zastávku náhradní autobusové dopravy. ( čekali tam se mnou další 2 cestující).Znovu jsem musel jet do práce autem.Opět jsem si byl stěžovat u výpravčího na nádraží v Krnově a tam mi sdělili, že mám stížnost řešit na stránkách ČD. Nekupuji si měsíčník, abych jezdil do práce autem!!!!
Požaduji, abych měl zaplacené 2 x jízdu autem z Třemešné ve Slezsku do Krnova a že se to již nebude opakovat.
Požaduji, abych měl zaplacené 2x jízdu autem z Třemešné ve Slezsku do Krnova a že se to již nebude opakovat.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.