Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Chtěla bych si stěžovat na prodejnu Hruška, Ostrava - Dubina, Gavlase.
Buď špatně váží zboží na pokladně a pak Vám to namarkují jinak, nebo Vám dokonce vadjí o několik korun méně. V pondělí 11.7.2022 jsem platila 1000 korunou, kdy mi pokladní vrátila hotovost 800 korun. Bohužel až druhý den jsem při platbě v druhém v obchodě zjistila, že bankovka, kterou mi pokladní vrátila v Hrušce není už dávno platná. My zákazníci si na to máme dávat a prodavačky nám mohou vydávat neplatné bankovky?
Taky se mi nelíbí zásobení prodejny pečivem, člověk tam jde v 1 hodinu odpoledne a kolikrát už nekoupí ani kousek chleba.
A to nemluvím o věčně shnilém ovoci a zelenině.
Tato prodejna je jedním slovem katastrofa a po mé zkušenosti, kdy mi pokladní vrátila neplatnou bankovku tam již nevkročím.
Samozřejmě požaduji řešení, já nyní musím na banku, kde budu stát frontu, aby mi danou bankovku vyměnili, což mě bude stát čas.
|
Tweet |
Jakost zboží:
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Neplatná bankovka:
V případě, že byla spotřebiteli při obchodní transakci vrácena bankovka, která již není platná, má spotřebitel možnost od prodejce požadovat výměnu takovéto bankovky za platnou. V případě, že spotřebitel zjistí neplatnost bankovky až po odchodu z prodejny, může neplatnou bankovku vyměnit na pobočkách obchodních bank nebo České národní banky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.