Společnost


RSC Logistics, logistické družstvo

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59034Nedodání zásilky v předem objednaném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2022, před 2 lety

Soňa Lučná

Znění stížnosti

v předem sjednaný termín, ve středu, 13.7.2022 mi mezi 12:00-14:00 hod. měla být dodána sedací souprava Alice na adresu ****, Praha 13, Nové Butovice. Sedačku mi měl dovézt pan Šanko: 736 *** *96. Jak je možné, že jsem nebyla nijak informována (ani telefonicky, ani sms), že dnes zásilku nedodáte. V zaměstnání jsem si na tento termín vzala dovolenou a kdybych na výše uvedené číslo před odjezdem nezavolala, jedu (1 hodinu cesty) do Butovic, 2 hodiny čekám a nakonec zjistím, že nepřijedete?!!!

Na výše uvedeném čísle jsem se dozvěděla, že pan Šanko dnes zaváží Prahu 4 a sedačku mi přiveze pan Novotný: 725 *** *23.
Pan Novotný mi sdělil, že dnes, 13.7.2022 mi sedačku nepřiveze, protože si ji s panem Šanko nepředali!!!

Sjednali jsme nový termín, a to na pondělí, 18.7.2022 / 10:00-12:00 hodin. S tímto termínem počítám, v práci si na něj beru dovolenou a v žádném případě není možné tento nově sjednaný termín opět měnit, nebo aby nastala situace, že nepřijede nikdo. Pan Novotný mne totiž informoval, že sedačku přiveze pouze za situace, že nepojede do Portugalska. V tomto případě, dle jeho sdělení mi sedačku přiveze pan Šanko ve sjednaný termín 18.7.2022 / 10:00-12:00 hodin. Na můj dotaz, do kdy obdržím informaci kdo mi sedačku přiveze mi bylo řečeno, že to budou vědět v až pondělí ráno (18.7.2022).

Tímto vás žádám o písemné zpětné potvrzení termínu pro dodání sedačky v pondělí, 18.7.2022 / 10:00-12:00 hod. na adrese: ****, Praha 13, Nové Butovice.

S pozdravem


Produkt

nedodání zásilky v objednaném termínu 13.7.2022 / společnost žádným způsobem neinformovala příjemce


Požadované řešení

byl sjednán nový termín doručení 18.7.2022 / 10:00-12:00 hod.. Vzhledem k tomu, že si na tyto termíny musím brát dovolenou a žádat o volno zaměstnavatele, žádám, aby byla zásilka v tomto termínu dodána. Nekomunikace firmy při vlastním pochybení a neinformovaní příjemce je přinejmenším zarážející. Kdybych dnes těsně před odjezdem nevolala řidiči, který měl původně zásilku doručit, jela bych zbytečně hodinu cesty, dvě hodiny bych čekala, abych zjistila, že nikdo nepřijede.
Jak je možné, že mne firma ŽÁDNÝM ZPŮSOBEM NEINFORMOVALA, že dnes, v původně sjednaný termín nikdo zásilku nepřiveze???!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 09:07, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 10:40, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.