Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#59039Objednána vtupenka na 13.7.2022 na 20.hodinu.Obdržena vstupenka na 10.7.2021.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2022, před 3 lety

Lubomír Konečný

Znění stížnosti

Dobrý den,objednal jsem vstupenky ve výši 2x 2990 kč na 13.7.2022 ,na 20.hodinu.Ale v popisu emailu je uvedeno datum 13.7.2022,13 hodin.Na vstupenkách je datum 10.7.2021 ve 20 hodin.Nákup přes www stránky.Zjištěno dnes.Obrátím se na Policii ČR.Telefonoval jsem na uvedené kontaktní číslo ,ale reagoval pouze robot a potom linka skončila.S pozdravem,Lubomír Konečný


Požadované řešení

Nevím,zda-li mohu něco po vás žádat.Ale rád bych se dostal zpět k zaplacené částce.Děkuji.Lubomír Konečný


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2022 14:48, před 3 lety

Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí .

Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Jestliže tedy spotřebiteli vstupenky dodány nebyly, porušila tím společnost (mimo jiné) i své vlastní obchodní podmínky. Obdržené peníze by se tak staly bezdůvodným obohacením společnosti na úkor spotřebitele a společnost by byla povinna peníze bezodkladně vrátit.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v USA, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2022 10:55, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.