Společnost


KM Solutions s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5904Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2015, před 10 lety

Dagmar Jágrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v internetovém obchodě chillboards.cz jsem si 6. června 2014 objednala oblečení. Balík jsem platila na dobírku, ale bylo v něm jiné než objednané zboží. Věci jsem poslala zpátky a opakovaně jsem žádala e-mailem o dodání původně objednaného zboží nebo vrácení peněz. Obchod se mnou nekomunikoval.
Děkuji za pomoc.
Dáša Jágrová


Produkt

kalhoty funstorm lyssa


Požadované řešení

Vrácení částky 1137 Kč za omylem zaslané a mnou řádně vrácené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2015 11:57, před 10 lety

V tomto případě je nutné posoudit, jak spotřebitelka projevila svou vůli. Mohlo se jednat o odstoupení o kupní smlouvy (projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy). V takovém případě by měl podnikatel vrátit spotřebitelce zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení.

Ze znění stížnosti spíše vyplývá, že projev vůle by se mohl spíše posoudit jako uplatnění reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí se zvolením nároku výměny zboží za zboží, které by bylo v souladu se smlouvou. Povinností prodávajícího je vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů, jinak má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:59, před 10 lety

Společnost KM Solutions s.r.o. byla o podáné stížnosti informována a byla jí dána možnost reakce. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme konzultaci s advokátem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.